2222222222222 decccccember

elikamed pappas födelsedag.

hejhej o hej -
ligger nu här i jennifersss säng, allmänt depp.
men jag har klarat mig bra idag - no cry no tears
elin sitter och tripplar jennifers hår, det blir nice :)
elin har tripplat å - ja va konstnären denna gång ^ nu ärom söta båda två. höhö
nemen min helg då kanske. .
i fredagsss vare en dålig dag. hehh . men jag fick sova hos jennifer, det blev bättre.
elin o julia sov är , vi drog ut en stund. de va tråkigt och vi gick in ....
mamma hämtade mig på lördagen, vi drog och köpte klänning, ska haren på jul lixx.
sen åkte vi och kollade på johans match. de va tråkigt -
sen när vi kom hem, pixade ja mammas hår. och sen
satt ja hemma hela kvällen, ensam. mamma min drog ju på julpartyyparty
hon kom hem mitt i natta, då jag låg å sov såklart. haha
men e ja, idag glömdes min egen match bort, skulle som tur va inte spela. 
men hann till andra iallafall, matchen förlorades också .. 
sen kollade vi in en annan match direkt efter. 
sen åkte vi till hem till elin, jennifer hänkade även på.
hade väl trevligt där ;)
senare drog vi till jennifer. 
vi gick ut och va med viktor simon o andreas ett tag å, dom tröttnde väl på oss. 
så vi drog hem hit, alltså jennifers hus ................
vi har haft våra damputbrott, men vi har skrattat också.
härligt härligt
älskar er

imorron blire iallafall stan, tidigt. eller idag kanske man ska säga. 00 33 lixxxom -
ska handlas julklappar, har inte köpt en enda, satt...
blir väl där under hela dan . 
vi ska ha kul . vi planerar de iaf
men nu orkas inte datorn mer. så ja säger hejdå
hejdå

älskling ja saknar dig

och grattis pappa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0