sjuttonde

hej

ja sov i mammas säng inatt. såg titanic i hennes rum lixx. så ja somnade där
skulle upp vid sex imorse. haha varken ja eller mamma klev uppp.
men hann gjorde vi, sen efter hon släppt av mig på skolan. gick ja och halkade.
själva fallet gjorde inte ont, men nu känns det som om jag ska gå sönder fan. haha
bakade kladdkaka när jag kom hem. men jag blir less på en gång. höhö
och ska på konfermation ikv å , a juste då kan jag ju itne följa med mamma heller. hah
tur jag minns
menmenn .. hmeja.
fick reda på lite om betygen idag å . hade typ g i allt förutom svenska och engelska. vg :):)
happy face.
men jag ska ha bätttre . höhööhöhöh efter jul då jävlarrr blire mvg mvg mvg .
ene . men bättre iaf
hahah roger ba, ja du har ju backat i matten sen i sjuan . som om jag inte märkt det. haha .......
men e ja . arne slog ju till med en jävla kommentar idag å . haha fult de va
men orkar itne.
hejdå


kom hem nue. har varit på konfirmation, det var roligaste gången. hahha skratttade hur mkt som helst iaf.
fick skjuts hem av agnes, de va snällt. <3
imorron äre julsoaré, fan jag har längtat lite, :) ska nog vara med elin innnna. vi ska ha trevlans vi -
känner att den här veckan har varit jobbig för henne, för jobbig. jag har varit depp, mkt depp
hehehehhehehe ....
inte fick jag min nutella idag hellerm så jag gjorde mig en kladdkaka ist, men det skrev jag nog däruppe.
men aja.
ska vara social med jennifer nu så ..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0