Blablabla

För två timmar sen var jag skittrött och höll till och med på att somna innan (!!) Alexander, vilket typ har hänt max 2 gånger. Nu ligger jag här och är skitpigg. Vad hände och varför e frågan.

I fredags jobbade jag till 21:30, sen for vi ut på björnspaning då folk har sett björn här i veckan. Men vi fick då inte se nån björn inte, så det blev hemgång istället. Igår va vi på kalas hos Madde och Tomas i några timmar. Det var mycket trevligt må ja säga, gott fika, fint sällskap och lite spel osv med tjejerna. På kvällen slutade det med att vi gick på bygdegården.

Idag har det varit brännbollsmatch mot niorna och det gick ju åt helvete haha. Men det var roligt ändå :) Det var dock skönt att få komma hem igen och ta det lugnt. Ofta har man ju nånting på gång, så hela den här dagen har varit välbehövlig, trots att den gick fort. 

I veckan är det skolavslutning och lite annat roligt på skolan. På fredag fyller jag år och i helgen ska vi bort på hotell för lite mys. Lär bli magiskt!! Imorgon kommer mamma Lemon och Johan hit en sväng, sen måste jag hitta en tid för att komma hem till Sörberge också. Men snart så :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0