2

Hejhejhej. Torsdagkväll och jag har tagit helg, fantastiskt skönt efter ännu en plågsam vecka. Jag skrev vid nyår att jag var på sjukhuset och att det var smärtsamt och så, samma problem är tillbaka igen så nu går jag till vårdcentralen varje dag för att få lite hjälp. Känns surt men jag känner lite hopp nu när penicillinkuren är längre och med bättre hjälp osv, så nu håller jag tummar och tår dygnet runt. 

Förutom det där så går allt bra! Skridskoperioden på jobbet tog slut idag och jag har bara ramlat på isen en enda gång, så jag är helt klart nöjd. Att bo med Alexander gör allting dubbelt så bra också så mitt liv i Edsele är mycket mycket bra. Längtar dock efter bästisarna såklart <3

Imorgon ska jag sova ut, besöka vc, greja på här hemma, och försöka komma ikapp lite serier jag kikar på. Sen blir det fredagsmys, gött med helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0