5

Hej å hå vad tiden går fort. Som vanligt. Känns rätt standard av mig att skriva så här haha. Imorgon är sista dagen för veckan så är det helg igen. Den förra var jättebra! Elin och Jennifer kom hit och det var så himla mysigt. Vi grillade och åt massor med god mat, vi soffhängde resten av kvällen med vin, surr och spel. Magiskt!! 

Veckan har varit som vanligt. Igår var jag dock med Johanna och Martina efter jobbet. Vi käkade chips och spelade bå spel, jättetrevligt! Idag har jag varit ledig så jag har grejat på lite här hemma, målat listerna i trappen och så typ. Jag var in en sväng på jobbet för att skriva på nå papper, har blivit nå strul med lön och så denna månad. Sen har jag bara fixat mat och så.

På fredag åker vi hem till Sörberge en sväng för att hälsa på, jätteskönt och kul! Längtar efter Sörberget, man uppskattar det mer nu :) På måndag har vi studiedag så vi ska ha nånting på skolan för en massa lärare, sen ska jag på ett spännande möte :))) Aen fortsätter veckan som vanligt. Jag åker hem till Sörberge då också då vi har en grej med organisationen, det bösta är att Johanna och Svea kommer också wohoo!! Såå life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0