Boring

Godmorgon. Nu skriver jag endast pga att jag är så fruktansvärt uttråkad.

går somnade jag väldigt tidigt om man jämför med tiden jag brukar somna. Resultatet av det? Jo jag vaknade 06:30. Vilken jäkla tråkig tid det är alltså! Det finns ju typ ingenting man kan göra vid den tiden om man inte jobbar. Jag vill inte äta frukost så tidigt. Jag funderade på att åka till mamma och städa lite ute i stugan, men då är det ju mörkt ute istället. Katten har dessutom lurat mig och fått mig att tro att vi ska kattmysa flera gånger. Han hoppar upp i sängen, gör sitt kattmys-move, sen hoppar han ner på golvet och går. Så har han gjort 2363 gånger den här morgonen. Mitt i allt kom pappa hem från nattskiftet också. Han smög in och blev så förvånad när jag sa att jag var vaken. Haha jag är aldrig vaken vid den här tiden! 

Så vad gör man 06:30 en ledig dag?? Nu har det till och med gått två timmar och det finns ingenting att göra nu heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0