Asterix

Hello mates! Idag har det varit en lång dag. Jag hade inga planer alls för dagen så jag har pysslat på lite här hemma bara. Jag har målat på en tavla som jag aldrig blir nöjd med, samt gjort en drömfångare. Efter Ellens jobb gick jag bort till henne och käkade och surrade på bara. Anny kom förbi också.


Imorgon ska jag färga håret och byta däck på bilen. Tänkte försöka handla lite nödvändigheter också när jag ändå är i farten. 

På fredag ska jag på begravning, och på lördg får jag finbesök. Så jag ska väl försöka laga nån god middag och sen ska vi nog till Ellen och dom. Vi får se vad som sker helt enkelt :)

Idag var jag och Mami med i tidningen också pga organisationen och resan. Bilderna som togs var hemska och jag hatar att alla kan se dom haha, men det är ju bra att organisationen uppmärksammas så. Synd att man inte är fastnar då bra på bild vara. Men men, snart åker vi wohoo!

Måste bara slänga in en bild på min fina kattkille som flyttade in här igår, kolla va fin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0