Träningsvärk

Oj oj jäklar vilken träningsvärk jag har haft nu både igår och idag. Imorse var det dags för lite mer träning borta hos Ellen, men jag kände mig mest som en strandad säl när jag låg där och kämpade. Men men, lite träning är bättre än ingen alls :) Jag har dessutom fått skavsår igen efter att ha promenerat i veckan. Sen jag kom hem från Ghana så har jag fått skavsår efter varje långpromenad, vilket både gör ont pch är frustrerande med tanke på att jag väldigt sällan fick det förr. Men efter att ha gått i flipflop i fyra månader så förstår jag att fötterna inte är van vid vanliga skor med både tå och häl. Men nu kan jag ju tycka att dom borde ha vant sig. Men icke. Får väl säla vidare med lite styrketräning så länge helt enkelt.

När jag väl kom hem efter världens långsammaste promenad från Ellen (pga extrem halt pga skavsår haha) så drog jag på mig pappas alldeles för stora foppatofflor och följde med han på Ica för att handla lite mat. Sen dess har jag bara duschat, legat i sängen och varit hos mamma en sväng. Och så har min dag sett ut. Fantastisk trevlig läsning va? 
Jag ska upp och jobba imorgon så nu är det dags för Sessan att sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0