Hej igen

Vet inte hur många gånger jag har gått in här och skrivit om mina dagar, men tillslut suddat allt och skitit i det. Allt känns ju så tråkigt att läsa om. Men men, det fördriver min tid iallafall.

Sen sist jag skrev så har Svea hunnit varit här. Jag har fyllt 20 och varit en helg i Stockholm. Mycket trevligt må ba säga! Jag och Sveus hade skitkul och jag längtar tills nästa gång vi ses, då lär det dock bli hos henne i Umeå, eller hos Johanna i Uppsala, hur det än blir så blir det jäkligt roligt och jäkligt bra! 
Det var roligt att fylla 20 och det var roligt att gå på Systembolaget, trots panik över att det kanske hade blivit nått fel med min födelsedag och att jag inte alls var 20 och att jag skulle bli nekad. Haha men allt stod rätt till ;)
Helgen i Stockholm var väldans trevlig och rolig och allt va det var. Bra hotell, magisk mat och en jäkligt bra konsert!! Så vi åkte hem nöjda allihop, mycket bra helg :))
Annars då? Det känns som att jag har varit på 2647 kalas senaste tiden, så kag har träffat släkten en del. Jag börjar jobba om mindre än en vecka, blandade känslor inför det som vanligt. Ska ju bli roligt och skönt med fina lönebesked, men det är ju inte det roligaste jag vet att sitta och montera plast hela dagarna, om jag ska va ärlig :) Så nu njuter jag av ledigheten trots att jag är fattig. Jag ser fram emot en helg hos Johanna och jag längtar naturligtvis till jag ska tatuera mig i augusti. Yes yes yes! I slutet på oktober åker dessutom jag och moder jord till Ghana, och jag drömmer om ögonblicket då jag ser barnen för första gången igen :') Så, jag har en del att se fram emot wihoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0