Torsdag

Ja ni hurrni, här har det varit dött i snart en hel vecka. Men men så fick det bli helt enkelt :)

I fredags jobbade jag bara några timmar innan jag blev skjutsad till tågstationen för att möts upp Svea. Sen åkte vi buss till hudik och sedan tåg till Uppsala. Väl där letade vi reda på våran buss mot Östhammar och till sist väntade cirkus en timme på den innan vi äntligen mötte upp Johanna! Jag och Svea har ju redan hunnit träffas en gång, så det var jäkligt roligt för oss båda att få träffa Johanna som vi inte sett på flera månader, så det var hur kul som helst! :)
För att berätta om helgen lite kort så blev det middag med Johannas snälla låtaaspappa som hade lagat en magisk middag åt oss. Annars så åkte vi mycket buss, skrattade ihjäl oss, drack vin och drinkar och shots och bankkontot grinade blod. Men så himla värt!! Älskar mina fina afrikakompisar och jag är så förbannat glad att jag har träffat dessa människor! På söndag gick tåget hemåt och nu har jag varit hemma några dagar och fått ladda batterierna. 

Har sovit hela veckan efter jobbet och inte gjort något alls typ. Haft två korpmatcher och haft grillmys hos mamma bara. Imorgon är det äntligen helg igen och jag ska ta det hur lugnt som helst. Så det är väl så det ligger till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0