Friday

Hejhejhejs. Äntligen fredag brukar jag ju säga, och i vanliga fall brukar jag väl hitta på något att göra men idag orkar jag verkligen inte. Så för mig blir det hemmakväll och en film kanske.

I veckan har jag bland annat rensat och städat hela rummet, garderoberna och badrummet. Alltid så jäkla skönt när man tar tag i såna saker. Annars har jag varit lite med Bea, spelat lite fotboll, ansökt om att plugga upp min matte på komvux, och redan idag började jag. Det går snabbt i svängarna! Jag ansökte om distans men det tyckte dom var för svårt, så idag var jag på ett litet möte och det slutade med att jag var med på dagens lektion och kommer fortsätta gå på dom också. Och jäklar va lättad jag blev när det visade sig att Anny också skulle plugga där. Så nu har jag en kompis där också, yes yes yes! 

Efter lektionen åkte jag till Moster och umgicks med henne och Tilda i några timmar. Hon berättade att hon anmält sig till ett bootcamp och jag blev så sugen att jag anmälde mig också. Kommer bli svinkul att göra det här tillsammans! 

Nu: sänghäng och leta film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0