tisdag

Detta har varit en bra dag må ja säga! Jobbade jättemycket på skolan, och nu känns det som att det äntligen börjar ordna upp sig. Vi fick dessutom reda på att vi fick MVG på projektarbetet, vilket känns jäkligt roligt och skönt efter allt slit. Sen har jag bara tränat, hade ett viktigt och nervöst samtal med tränaren och nu känner jag mig lite lugnare inför det som kanske kommer sen. Är bara så glad idag, och imorgon har vi mösspåtagning. Jag hoppar dock över festen på kvällen då jag vill få bort alla skolarbeten så jag kan ta det lugnt sen och inte känna mig så stressad. Känns tråkigt att missa det roliga, men samtidigt är jag ändå glad över att jag förhoppningsvis kommer få bort några fler arbeten. Så det får bli såhär helt enkelt.
 
Natural beauty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0