Novellen

Det känns som att det är söndag idag eftersom vi har varit ledig från skolan. Känns just därför grymt att det är fredag imorgon och äntligen helg, det man längtar efter varje vecka.

Igår följde jag med Jennifer, Elin och Micaela på jacks där vi var hela kvällen. Ramlade in många till innan kvällen var slut också, vi hade det jäkligt trevligt trots att mitt konto förmodligen gråter blod just nu. Att ta taxi hem känns aldrig bra dagen efter, hua. Men men!

Var svintrött imorse när jag vaknade, somnade om flera ggr, sen var det kört när solen lyste in genom fönstret. När jag kom hem handlade jag och pappa lite lunch, och sen dess har jag kollat på film och tränat. För en gångs skull gick träningen bra också, var så längesen det kändes så. Nu känns det lite som att jag är påväg tillbaka, så man kan ju hoppas att det håller i sig! Fantastiskt att mina brännsår på händerna har läkt ihop och att dom inte är ivägen för målvaktshandskarna också, härlig träningstimme helt enkelt.

Nu ska jag försöka somna så jag kommer upp imorgonbitti, laddar om för några lektioner innan helg. Sen på kvällen blir det lite återförening med en gammal kompis, blir nog myspys de. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0