söndagsprat

Jahapp helgen gick lika snabbt som vanligt. I fredags var jag, Jennifer och Julia hemma hos Jennifer och åt tacos och så. Ellen kom förbi också. Satt i soffan hela kvällen och tog det lugnt bara. Igår var jag på birsta med mamma i flera timmar. Sen slingade jag håret igen, och sedan vandrade jag bort till Ellen. Käkade middag på jops med 10 stycken till, trevligt trevligt. Gick vidare, följde med Micaela på en bilsväng, sen in till stan igen. Gick till och med från stället innan det stängde, men kom nog från stan nästan sist av alla ändå. Vaknade några gånger imorse och var lika trött varje gång, tillslut klev jag upp och åt lite lunch med Lemons. Har hunnit med lite helvetesmålvaktsfys också. Ska plugga en massa nu bara, kanske låter kult?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0