Nattbloggning

Får klagomål för dålig uppdatering av Jeffi, så det är bara till att skriva då. Började inte dagen på bästa sätt må ja säga, den viktigaste dagen den här veckan jag inte får försova gör jag ju naturligtvis det. Sen blev det en massa strul, och måndagsmötet med Sundsvalls nyheter blev icke av. Åkte istället till skolan och gjorde powerpointen till engelskaredovisningen, fixade en fotouppgift osv. Sen har dagen rullat på. Har suttit hos Elin sen vi kom hem från skolan och pluggat lite, käkat mat, sett på PLL och varit arg över mongouppgifter. Kom hem för några timmar sen.

Förövrigt har träningsvärken idag inte varit att leka med eller, har ont i exakt varje muskel känns det som. Kommer knappt fram, bak eller upp på ett normalt sätt. Hehe måste se jäkligt snygg ut kan jag tänka mig, härligt härligt.

Imorgon vankas det skola som vanligt, direkt sen till ishallen för jobb. Kan ju bli spännande att gå fram och tillbaka med dessa ben! Hua. Men nu säger jag god natt till dig Jennifer, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0