just give me a reason

Oj vilken frånvaro, har visstinte haft nånting att skriva, hehe.
 
Klockan slår om till måndag om 1 minut och jag är nerbäddad i sängen med datorn i knät. Mår skit förstås, hela senaste tiden har bara varit dålig med några inslag av roligt. Mycket bra beskrivning må ja säga. Tror denna magperiod har varit den värsta på väldigt länge, några sjukanmälningar och väldigt mycket sänghäng. Japp, så har det varit.
 
I fredags käkade några tjejer mat hemma hos Elin, bra kock den där Elin kan ja lova. Sen for vi till Victor och spenderade resten av kvällen där. Kom som vanligt hem jäkligt trött och med fula bilder. Var jäkligt skönt att det inte blev så sent iallafall. I lördags låg jag i sängen. Duschade lite snabbt och åkte sen upp på ishallen för några timmars jobb. Var så jäkla osugen och ville mest hem till sängen igen, men den matchen tog ju också slut som alla andra. Så hemåt igen och la till mig under täcket. Somnade med datorn i sängen och vaknade upp imorse av att jag låg på telefonen. Och sen dess har jag inte klivit upp ur sängen typ, är fortfarande så jäkla opigg och jag bara väntar på att bli bra igen. Och ja, det var väl det. Hejdåå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0