det är du som väljer

Hallådär, denna onsdag är slut om 3 minuter och helgen närmar sig igen. Bra skönt må ja säga. Skolan gick snabbt idag, fast det är väl inte särskilt konstigt när jag bara hade två lektioner. Följde med Elin efter skolan, sen avslutade vi med hockey i Kovland tillsammans med Maja och Johanna också. Kallt men roligt.
 
När jag kom hem intog jag soffläge med Lemons. Prat om en massa körkort, nyår, och sen avslutade jag dagen skrattandes i badrummet med mamma. Trevligttrevligt! Imorgon ska jag nån timme tidigare på skolan för att jobba med projektarbetet, får till och med skjuts till skolan, woho yes!! Sen blir det lite annat som måste göras, teoriplugg och sånt. Mja, det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0