tretton

Jag hade varit vaken längre om jag hade orkat, och om mina ögon hade orkat. Skulle lika gärna kunna somna sittandes här, så trött jag är. Så jag lägger ner nu, har fått saker gjord så det känns jäkligt skönt. Imorgon åker jag till skolan till 8 och gör ett prov, som jag dock inte kan nånting om, sen plugga lite innan lektionerna drar igår vid halv 11. Känner mig väldigt effektiv just nu.

Den här veckan är fullproppad. En jäkla massa plugg då betygen sätts på fredag, panik! Imorgon ska jag gå på birsta med låtsassystern. På torsdag vankas det inventering på ica maxi med laget. På fredag går bussen till Sollefteå för bortamatch, kommer hem sent. Och på lördag förmiddag tar jag, moder jord, mormor och Julia bilen till stockholmo för att åka på en kryssning en sväng, kommer hem på söndag kväll. Det kommer bli jävligt kul kan jag lova er!

Så det är min vecka de. Ingen tid över, men tiden går iallafall. Om 13 dagar fyller jag år, som jag har längtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0