surpuppan

Hur kan en förkylning dra ner en såhär? Varje gång jag nyser känns det som att huvudet ska gå av. Jag har ont i bihålorna och jag har säkerligen feber också. Jag är ingen bitterfitta egentligen, men jag är inte glad ikväll.

Jag och mamma körde lite förut, det gick bra. Men hur ska jag någonsin kunna ta körkort när jag bara skjuter upp teorin jämt? Hur ska jag kunna klara av att lämna in alla skolarbeten jag måste lämna in när det tar hundra år att göra en enda uppgift? Varför tränade jag ikväll fast att jag kände mig febrig? Jag vet svaren på alla dom här frågorna, jag är rädd helt enkelt.

Nej hurrni, förhoppningsvis sover jag bort den här jäkla äckelförkylningen och mår svinigt bra imorgon. Men det lär ju inte hända. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0