today is the day

Tycker inte om det här nya blogg.se ja eller, det fungerar inte ens att ladda upp bilder för. Det händer liksom inget, för dåligt må ja säga. Men men.

9 ringe mitt alarm, och det minns jag inte ens att jag stängde av. Sen ringde Ellen och väckte mig, jag drömde att jag hade börjat klätt på mig och att vi skulle åka och handla, så när hon frågade om jag låg och sov så sa jag nej? Haha trodde seriöst att jag hade på mig byxorna, men icke. Klev upp, borsta tänderna, satt på mig kläder, också kom Ellen och Jonte och hämtade mig. Åkte vidare in på ica maxi och köpte mat och grejor. Ska fixa klart tävlingarna, sen duscha och så, sen kommer Ellen och hjälper mig med maten och så. Ska göra tacopaj för första gången, spännande!

Nä, nu har jag inte tid för detta. Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0