melody

Alltså gud vad jag älskar den här veckan. Vi har inga nödvändiga lektioner. Jag har umgåtts med bästa vännerna. Jag har ätit god mat. Det har gått bra i fotbollen. Jag har fått lite närhet. Jag har skrattat och varit lycklig. Det är snart sommarlov. Och jag fyller förfasiken år om snart 4 jävla dagar!!! Vill aldrig att den här känslan ska försvinna.

Idag har jag iallafall varit på birsta med Ellen, Jennifer, Erik och Ture. Hade myspys med Ture, letade kläder till Erik, åt godaste donken, shoppade lite till mig själv, och sedan tog jag bussen hem. Blev hämtad strax innan 6 för att åka på samling. Spelade match mot sund och den slutade 0-0. Jag är nöjd med min egen insats för en gångs skull, också känns det jävligt bra att få med sig en poäng istället för ingen. Yeahyeah.

Imorgon plockar Fp upp mig och vi åker vidare till skolan, vilken lyx att slippa gå! Ska kika på guldkotten och så, bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0