do you still love me?

Min 18års middag blev riktigt lyckad, hade så himla kul! Fick fina presenter och jag är skitnöjd med kvällen i huvudtaget. Inget kaos, skratt, god mat, god dryck, bästaste vännerna, lagomt, känns bra.

Vi som kunde drog in på memento, och sedan vidare till fagervik. Jag gick dock hem på en gång, så jag låg väl i sängen vid halv 5 kanske. Somnade med datorn på, och på en chokladkaka dessutom. Haha.. Klev upp imorse, trött som ett djur och städade. Sen kom Fp och Julia och hämtade mig, åkte till cosmos och käkade mat. Sen gick vi bort till Ellen. Sen låg vi där i flera timmar och gjorde ingenting, hur skönt som helst.

Nu är jag hos fader och ska vara här två veckor framåt, trevligt trevligt. Imorgon åker jag på bortamatch, ska knäppa nå kort på huset i veckan, sen ska jag träna i vanlig ordning, och på fredag är det midsommar. Blir nog kul de. Nu ska jag kika på the hills och äta en chokladboll, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0