23

Guuud har aldrig varit så skönt att ligga i sängen förut, eller jo, fast jäklar va skönt att få komma hem och bara hoppa i säng, magiskt.
 
Har haft trevlans hos Anny ikväll. Har käkat god mat, skrattat, sjungt, lekt lite lekar, dansat, och sedan for vi till fagervik. Har suttit där några timmar, och sedan skulle vi egentligen vidare igen men drog hemåt istället. Bästa beslutet för den här kvällen iallafall!
 
Imorgon vankas det chillläge, sen på kvällen ska jag på Alicias 19års fest. Trevligttrevligt. Blir dock lugnt då jag har match på söndag, men det går ju det också. Nu ska jag kika igenom några bilder bara innan jag slår igen de två blå, nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0