songbird

Åh gud, mår fan asbra! Känner mig lycklig bara, fin känsla de. Jobbet rullar på, idag gick tiden snabbt trots att vi har jobbat med samma order exakt hela dagen, alltså exakt samma list hela dagen, uttjatat helt enkelt. Efter jobbet for jag hem till pappa en sväng och packade lite saker, sen kom mamma och plockade upp mig och vi for vidare till birsta. En tröja, lite smink och lite behövliga grejer från apoteket fick hänka med hem.
 
Har bara legat i sängen i vanlig ordning sen jag kom hem. Känns magiskt att det är fotbollsuppehåll, fick helt plötsligt en massa tid över till att ligga i sängen, haha kingking! På onsdag ska jag biteline och käka med laget, sen tänkte jag möta upp Ellen och Jennifer en sväng. Sen ser torsdag, fredag och lördag likadan ut. Torsdag blir dock också lugnt, men det är ju bara skönt de så.
 
Nu ska jag fortsätta vara glad, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0