drygt

Jag vill köpa en trisslott och skrika högt som fan när jag inser att jag har vunnit jättemånga miljoner. Jag vill komma på vad jag vill jobba med, när jag väl ska börja jobba som dom vuxna gör. Jag önskar att jag kunde höra andras tankar, iallafall de tankar som är jävligt roliga och bra. Jag önskar att jag var 170 cm lång, och ha världens snyggaste kropp. Jag längtar tills jag är på flygplatsen i Thailand, för då kommer vi tjejer yra runt som några hönor och leta efter våran taxigubbe, och då kommer jag skratta inombords åt oss även fast jag lär vara irriterad över att vi aldrig hittar honom. Fast jag längtar tills vi ligger på stranden också, och skrattar åt livet och allt galet som hände 2011. Jag saknar att bo med Julia, ibland undrar jag hur det hade varit, vi hade nog varit kaos. Jag önskar att jag kunde sjunga, och spela gitarr, och piano. Jag tycker om min stuga, det är nog det mysigaste jag äger, efter min säng, och min onepiece. Jag längtar efter min 18års dag, jag tror att mitt roliga liv kommer ta ett steg uppåt då, fantastiskt! Jag önskar att jag kunde skriva världens finaste texter, sådana texter som folk bara älskar när dom läser. Jag vill kunna flyga, och vara osynlig, och trolla, dåligt jag hade åkt till Channing Tatums hus då och gjort så att han blev kär i mig :D Jag längtar efter jag får mysa nästa gång, det blir nog mysigt. När jag har levt klart mitt ungdomsliv så önskar jag mig en familj, det hade varit perfekt. Jag vill bli ekonomiskt oberoende längre fram i livet, och ja, jag älskar pengar. Jag önskar att jag kunde äta precis vad jag ville, och precis hur mycket jag ville utan att det hände ett skit med min kropp, varken på utsidan eller insidan. Jag hoppas att ingen i min närhet dör innan mig. Jag vill ha snyggDerek i Grey's, trots hans gamla ålder, kom till m.i.g. Jag längtar tills jag ska tatuera mig, men det gör inte Lemons eller pappa, haha. Jag vill ha svinbra kondition, och jag vill att det ska gå bra jämt med fotbollen också. Jag längtar tills mina önskningar på 11:11,22:22,00;00, och när stjärnor faller, slår in. Jag vill dö lycklig, jävligt lycklig. Jag undrar vad det är jag kommer göra eller nått, nästa gång jag tycker att nått är pinsamt. Jag vill kunna måla skitsnyggt. Jag längtar tills någon av timrå ik spelarna ramlar när dom åker in på isen innan matchen, då kommer jag skratta. Jag saknar min iPhone.. Jag hoppas at 2012 blir minst lika bra som förra året, stor besvikelse annars. Jag undrar vem jag har fått min humor av, för varken mamma eller pappa är lika rolig som mig, och Johan är inte ens lika rolig som mamma, hahahaha. Jag längtar till nästa OTHavsnitt på säsong nio. Jag önskar att jag var supersmart, på matte och sånt där jobbigt. Jag vill att mitt hår huvudet ska växa som ogräs, men det gör det inte. Jag längtar efter jävligt roliga tjejkvällar, gud så roligt. Jag önskar mig en björnfamn.

Japp. Så är det.

Kommentarer
Postat av: jöllan

hihihih jag blev lycklig av att läsa det där :D:D vi tänker i samma banor när det gäller önskningar! Speciellt när du undrar vart du fick din humor från, vart fan fick jag min humor ifrån? vi är nog båda två ganska adopterad.

2012-01-23 @ 18:36:28
URL: http://fiskjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0