shipwrecked

Tjatja, bra skön söndag detta har varit alltså! Har inte gjort nånting jobbigt alls, precis som alla söndagar borde vara. Såg på några avsnitt av SATC, sen slog jag på en film, pausade i mitten och gick in och lagade tacos. Sen gick jag ut och la mig igen och såg klart filmen, ochhh nu har jag facebookat lite. Det händer dock ingenting där, så jag ska nog slå på nästa film istället.

Det känns som att jag kommer somna tidigt ikväll, och det hade ju faktiskt varit svinskönt ifall det skulle bli så. Imorgon har jag typ två lektioner, sen är det sista delen på dubbelbollen. Så det känns inte tt dugg jobbigt att det är måndag imorgon, tiden går fort och det tackar jag inte nej till just nu. Tror att det är runt 33 dagar kvar tills vi åker till thailand, FANTASTISKT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0