hold on

Heyhey, klockan är snart två på natten och jag ska snart slå igen datorn och sova. Förövrigt har jag haft en väldigt kul kväll. Tjejerna rullade in en efter en, tillslut beställde vi mat och hämtade den. Köpte mig en sallad och blev så jäkla mätt, men god var den! Indiana kan ta sig nånstans, kommer från och med nu köpa mat från cosmos. Dom var dålig ett tag, men fan inte lika dålig som indiana är nu. Så nu har jag sagt mitt om den biten!

Efter att ha varit här ett tag kom skjutsen och vi blev nerrullade till Matildas fest. Har haft kuligt och nu är jag äntligen hemma, faktiskt jäkligt skönt. Imorgon kommer Elin förbi och vi tänkte försöka ta oss in på nordic och kika på lite fotboll, mitt lag har några matcher så det hade ju vart trevlans om man kunde kolla lite. Sen på kvällen ska jag och tjejerna till Sofias 18års fest och ha kul än en gång.

Nu tänkte jag lägga in lite bilder och se om det är något som kan läggas upp. Isåfall märks det väl. Så ja, natti people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0