fotboll, fotboll, fotboll

Hej fredag! Efter min dåliga start på dagen med en förskylning som jag trodde skulle ta död på mina bihålor och hals, så mår jag bättre nu. Kom hem från nordichallen för ett tag sen efter att ha kollat på lite fotboll. Började med mitt eget lags match, där tjejerna tog hem segern med 2-0. Duktigt, duktigt. Sen satt jag mig på läktaren och pratade en hel del med Elin och Maja. När dom for gick jag och satt mig med Linus där vi satt och pratade om det mesta medan vi kollade på fotboll lite smått. Utvecklinglagets match slutade med 0-0 där även många var arga på domaren efter hans väldigt knepiga tidpunkt på avblåsning av matchen, men men. Fick åka hem med Matilda, och nu är jag som sagt hemma igen. Tänkte skriva lite här innan jag slår på baksmällan 2, har inte sett den än så det är väl på tiden.

Imorgon ska jag återigen på nordic och kolla på ännu mer fotboll. Håller alla tummar medan jag agerar publik, att det ska gå bra för tjejerna. Sen får vi helt enkelt se hur länge jag blir där.

Bjuder på en sjuk mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0