don't cry, don't cry

Jaru hurrni, nu är det redan försent för att jag ska kunna vakna imorgonbitti och vara superpigg. Så varför inte sitta lite längre?

Mamma kom iallafall till pappa förut. Vi åkte till Johan och hans nya lägenhet, bra snygg må ja säga. Jag hängde lite i soffan medan mamma matade på en massa ointressant till Johan. Sen hjälpte vi honom med att bära ner lite saker och så. Sen for vi på ica, och sen till Jennifer och hämtade min glass som vi egentligen skulle käka i fredags. Och till sist for vi hem. Intog soffläge med Jensan och kollade lite på tv bara. Vid nio skulle vi se på BB, men teven krånglade så jag la mig i Lemons säng. Det hela slutade iallafall med att vi alla tre låg i deras säng, haha kändes konstigt, men ska man se big brother så ska man. Tillslut vart jag så trött att jag inte ens såg klart, så jag borstade tänderna och gick ut hit. Nu ska jag vara här i hela två veckor igen, och sen åker vi ju till Thailand. Men det har jag ju inte nämnt tusen gånger redan, så jag säger det en gång till så ni vet liksom!

Nä nu kanske jag ska börja tänka på att stänga av, snart iallafall. En ny skolvecka väntas och jag hoppas att jag är så jävla aktiv att jag får skrivkramp, sen hoppas jag att det går fort också. Vill ju ha helg ja, men det vill väl alla så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0