but wait

Okej, måste skriva lite till. Blev helt plötsligt less.

Insåg precis att jag har ett meganaturprov imorgon som jag inte kan ett skit om, känns bra nu va?? Är inte direkt sådär svinsugen på att sätta mig och plugga vid den här tiden heller. Sen har jag kommit på varför jag inte tycker om alla hjärtans dag, man blir ju förfan påmind om och om igen hur jävla ensam man faktiskt är. Haha alltså, jag skulle inte tycka om dagen om jag hade nån, den är ju så onödig. Men hur många gånger under dagen har man inte tänkt på hur forever alone man är? Haha nädu, nu ska jag tröstäta mig en daimboll och försöka önska mig själv världens största lycka till, till naturprovet imorgon alltså. SKIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0