love life

Älskar kvällar som denna, trots en halvdålig dag med förskylning och armbågskrångel så är det ändå en fin kväll. Det kan ju bara bli bättre, right?

Idag är det precis en månad kvar tills jag åker till älskade Thailand med mina bästa vänner, och den tanken gör allt lite bättre. Jag förstår det knappt själv, men som jag har kämpat med att spara alla dessa pengar alltså. Vi var så taggad i februari 2011 på detta, och nu är vi så jäkla nära. Den känslan är maagisk.

Sen så halvligger jag här och tänker tillbaka på 2011, vilket grymt år det var alltså! För första gången så har jag haft ett helt år som var perfekt, trots att det inte alltid var bra. Vissa kvällar satt man hemma och hade världens sämsta dag i princip, på grund av personer eller skolan. Men det är så smått när allt annat vägde upp det hundra gånger om och om igen. När någon bara nämner 2011 vill jag sitta och le i all evighet ungefär, det var mitt år helt enkelt. Året som jag kanske hittade mig själv? Jag har iallafall aldrig varit så lycklig i hela mitt (snart!), 18åriga liv.

Det var inte meningen att det här inlägget skulle bli så långt, men varför inte ta allt på en gång när man väl håller på? Så jag fortsätter. Något annat som jag är så himla, himla glad över. Är de två stockholmsresor jag gjorde med grymma vänner. Jag har inte alltid varit den som har lyssnat på Lars Winnerbäck och så, inte som Jennifer och Alicia. Kan hända att det är Lasses två största fans, haha.. Men de senaste åren har det blivit mer och mer, och gud så fantastisk den människan är. Jag, Jennifer, Alicia och Lisa bokade iallafall biljetter till hans konsert på cirkus, och om det var bra? Känslan jag hade i kroppen den kvällen är näst intill oslagbar. Vi satt där och var så lugn inom oss, åtminstone jag. Det var första gången jag såg honom live och jag älskade varje sekund. Jag ville ta med honom hem, så underbar var han. Några veckor senare var det min och Jennifers tur igen att åka till stockholm, men denna gång för att se Rihanna i globen. Vi betalade dyra pengar för biljetterna, men jag betalar gärna lika mycket om och om igen för att se den kvinnan ännu en gång. En fullsatt globen med kanske jordens snyggaste människa på scenen, det går knappt att beskriva med ord.

Fina vänner och fin familj. Det är precis vad jag har ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0