vi sitter i samma bil

Alltså fan vad tiden går snabbt. Det är 16 augusti redan och snart börjar det väl snöa också, haha orkar inte. Jag kommer ihåg förra året när vi tjejer ba, "undra hur det ser ut om ett år, undra vad vi gör då?" Åherregud, undra hur det ser ut om ett år från och med nu undrar jag då. Lär antingen se alldeless fantastiskt ut, eller förjävligt.
 
Sen sist jag skrev har jag iallafall kikat på min träning, fått äckligt ond massage av Tobbe, sett lite på utvecklingslaget match, och övningkört med mamma. Vi körde i stan och jag har skällt ut mamma för att jag hatar att köra där, kommer helt enkelt inte få något körkort ja eller. Imorgonbitti har jag iallafall nästa körlektion, och därför måste jag skriva i böckerna nu som jag lovar henne sist att jag skulle göra. Vilket jag inte gjort än, såklart. Så detta har jag inte tid med. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0