kusinvitamin

Här står det still, men here I am. Levande givetvis.
 
Igår följde jag med faster, Kid och Link till drakborgen. Kid når inte upp till alla saker, så jag fick följa efter honom i den där jäkla borgen dom har. Lyfta, krypa, springa, upp och ner. Kan jämföra det med ett träningspass typ, haha.. Käkade lite lunch och så innan vi åkte vidare. Helena släppte av mig på birsta där jag mötte upp Ellen. Strosade omkring där i några timmar. Gjorde av med mycket pengar så nu har jag lite ekonomiångest, blir inge mer inköp på länge nu alltså. Men men, fick med mig nödvändiga saker hem så det är lugnt ändå.
 
När jag kom hem från birsta kastade jag mig i sängen, och jäklar va skönt det var. Skulle kunna ligga i sängen resten av sommarlovet, vilket inte är så länge, nä fy, vill inte ens prata om det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0