h e l g igen

Uppdateringen här är så jävla dålig, men jag har en massa annat roligt för mig så jag har inte tid. Som igår så åkte jag på birsta med Jennifer och Julia. Vi var in en snabbis för att köpa presenter, sen for vi hemåt igen. Packade med mig lite saker och sedan åkte jag och Julia till Micaela i timrå. Vi fixade oss där och sedan for vi till Emelie och firade henne. Det bjöds på god mat och jag hade skittrevligt! Sång och skratt och en massa prat, väldigt roligt! Sedan for alla in till stan och där hade jag också svinkul, landade väl i sängen runt 4 inatt.
 
Idag har jag umgåtts med Julia, vi skrattade åt exakt allt och vi hade så jävla roligt bara. Sen när jag kom hem fixade jag mig igen för att åka in till stan för att vara med Lemons. såg på giffarnas match, och sedan käkade vi på All stars. Det var meningen att vi skulle ner till öltältet vid ån men varken jag eller mamma orkade så vi lämnade Jens och for hem. Köpte med mig en subwaymacka och nu ska jag kika på greys. Är så förbannat trött och jag minns knappt sist jag var hemma en lördag såhär, känns skönt och behövligt må ja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0