grattis jullan!

Vilken skön dag. Har legat i sängen, ätit god mat, varit hos Julia och firat henne, och tränat (som dock inte var så skön). Sängen är min bästa vän typ, maten var god som sagt, det var trevligt hos julia, som förövrigt har varit 18 år i 55 minuter nu, wohoo! Så söndag har varit bra. Imorgon vankas det match och jag håller alla tummar jag har att min höft inte strular, men med tanke på att den har gjort det de senaste träningarna så känner jag mig inte så positiv. Men men, vi får väl se.
 
Nu har allra sista veckan på sommarlovet börjat och det känns så jävla tråkigt. Vill vara mer ledig, vill inte sitta i skolbänken än. Så därför hoppas jag att den här veckan blir så jävla rolig att den slår alla andra veckor sammanlagt. Haha ja, vi kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0