the rest is still unwritten

Jag är hemma igen och det känns jäkligt skönt att få ligga i sin egen säng igen. Helgen har varit väldigt trevlig och bilder kommer upp alldeles snart. Det började i katastrof i fredags, men löste sig sakta men säkert hela tiden. Vi har iallafall haft väldigt kul. Shopping som jag är riktigt nöjd med, och dirty dancing var skitbra det också. Så jag är nöjd, nöjd och återigen nöjd.

Nu är det bara att ladda om för ännu en skolvecka, känns inte lika jobbigt som det brukar, så det är ju skönt. Lär bli mycket träning iallafall, seriepremiären börjar ju närma sig. Aja, ska slänga upp bilder sen helgen nu, och sedan får vi se om jag fortsätter med thailandsbilderna. Vi får se, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0