little liar

Jahapp, 175e gången jag byter header den här veckan. Men nu får det se ut såhär ett tag, eller så byter jag till en annan imorgon. Man vet ju aldrig.

Efter att ha varit hos Julia och hela den där biten, så åkte jag och Lemons och övningkörde lite. Var lite överallt, men det gick lite bra iallafall. Sen när vi kom hem gjorde vi lite dipp och ställde fram tillsammans med chips. Så längesen jag åt det nu, åh hua. Gott var det iallafall. Slog på en rulle på det också. Strax innan den var slut så vandrade jag bort till Ellen och Jonte och var med dom lite. Sen kom även Berra, Julia och Anny också. Jag låg mest i ett hörn och slöade, och sen åkte jag, Ellen och Berra in på max en snabbis. Och sedan hem igen. Jag är jäkligt trött ikväll, så sängen känns inte helt fel nu alltså.

Imorgon är det träningsmatch mot sund på norrporten, och sedan ska jag umgås med vänner. Blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0