I don't wanna feel you. stay away

Gud vad det kliar i shoppingfingrarna nu, men jag ska låta bli. Det ända som behövs i klädväg just nu är byxor, för överdelar har jag så det räcker och blir över. Ska inte, ska inte, ska inte ska inte..

Hade ställt alarm idag så jag inte skulle sova bort dagen helt och hållet, så jag klev upp vid ett. Såg att solen var framme, så jag gjorde mig lite frukost och gick ut och åt den på altanen. Sen solade jag lite, men gick in när det blev för kallt. Jag ska alldeles snart gå in och göra lite mat åt mig och Lemons. Sen har jag träning.

Imorgon har jag ingenting planerat, så jag tänkte försöka göra lite skolarbete coh sedan får vi se vad som händer. På lördag har vi match, och på kvällen ska jag umgås med Ellen. På söndag åker jag och Madde till hudik med ulaget och spelar match med dom. Sen är lovet slut, för tråkigt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0