here we are again

Fjärde fotbollsaktiviteten för den här veckan är avklarad, check! Kändes faktiskt bättre idag. Trots jävligt jobbig löpning innan själva fotbollsträningen, så tror jag det börjar ta sig lite. Vi kan iallafall hoppas.

Övningkörde lite efter träningen, och nu börjar det också kännas bättre. Måste bara sätta igång med teorin, v i l l  i n t e... Men snart så. Jag måste helt enkelt om det ska bli något körkort. Iallafall så, när vi kom hem hoppade jag in i duschen, käkade lite lasagne som jag lagade förut. MAGISKT gott kan jag lova, hua, tror det finns lite kocktalanger inom mig ändå. Haha. Sen la jag mig i soffan bara och kollade på tv med mamma. Myspys.

Imorgon ska jag ställa alarmet på halv elva, och jag måste ta mig upp då. Jag och Julia ska in på birsta och kika lite, kanske man ska ta och köpa sig ett par byxor. Ja vi får se helt enkelt. Sen skulle jag hjälpa henne att slinga håret också. Och det är väl i princip min fredag de. Sen blir det återigen mer fotboll, som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0