a place only you can go

Älskar att jag inte behöver vara less för att det är måndag imorgon. Fan-tas-tiskt.

Men jag kan väl inte påstå att dagen har varit speciellt rolig. Johan plockade upp mig förut idag och vi for vidare hit till mamma. Käkade mat, som förövrigt var svingod. Sen åkte jag och mamma och övningkörde, första gången på motorvägen också, så det var ju bra. Nu måste jag bara våga mig in mot stan, hua vill inte, hur ska de gå..

Nu sitter jag ute i stugan och har inte städat nånting, det som var min plan dag. MEN, det får jag göra imorgon om jag hinner. Vi har träningsmatch i sollefteå och jag lär vara borta den största delen av dagen. Men lite städning ska man väl kunna klämma in. Vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0