soldier

Hejsan. Döskönt med helg, hua. Har bytt om till mjukisbyxor och jag kan riktigt känna hur mina ben njuter! Älskade, älskade fredag vad jag har längtat efter dig. Gick med pappa förut och köpte ben&jerrys och en tidning, så ikväll intar jag soffläge och kikar på några avsnitt criminal minds med glassen i högsta hugg. Blir finfint de.

Har varit grisigt trött hela dagen ända sen jag tvingade upp mig själv imorse. Men skolan gick bra ändå, har inte gjort så mycket. Gofikat på mentorn satt fint iallafall!

Nej nu ska jag sitta nån timme till eller två innan jag beger mig till soffan, fast känner jag mig själv rätt så blir det mer än två timmar. Kanske till och med gör om designen här på bloggen, men det märker vi ju hur det går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0