saftmaja

Gokvällllll. Är skittrött ikväll ja, så ska snart gå och lägga mig.

Skolan rullade på, och jag insåg på riktigt hur jävla dålig jag är på geografi. Men men, det löser sig väl nån gång! Efter skolan så vandrade jag hem till pappa, sen blev jag hämtad av mamma och vi for vidare in mot birsta. Och efter nån timme eller två där inne så är jag så sjukligt less på tapeter. Har varit på 100 affärer och jag har ingen aning om vad jag vill ha. Så jag kom hem med nånting som jag inte ens vill ha, så imorgon åker mamma och lämnar tillbaka dessa. Vill..inte.se..en.e....nd..aa...tap..e.t.....ti.l.l...

Hon släppte av mig på bsk och jag tränade för första gången på över en vecka. Gick väl bra, dock fick jag mig en boll rakt i ansiktet så nu känns det som att jag har en hel snusdosa under läppen. Men det är ju nice!

Ne nu ska jag gå upp och lägga mig. Så gdonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0