Hejdå söndag

Har inte gjort ett skit idag, precis som det ska vara. Har varit hos pappa hela dan, suttit vid datorn och legat i soffan framför teven. Sen vid halv sju kom Lemons och hämtade mig, sen dess har jag varit här. Imorgon väntas ännu en skolvecka, hua vill inte.. Men sen på kvällen följer jag med Jens och hans kompisar på giffarna. På torsdag äre jobb som gäller, och sen ska jag ner till faster och fotografera grabbarna nån dag äre tänkt. Så när det blir får vi se. Hoppas att veckan går fort bara, vill ha lov nu. Sticker iväg igen då till Stockholm en natt med Jennifer, blir fint de.

Drömmer mig bort till nånting kul, är så äckligt skolless. Men nu ska jag sova. Borde verkligen skaffa mig en sovkompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0