bad day

hallåja. sitter här ganska nyduschad. träningen rullade på bättre än dom senaste gångerna så det känns skönt. nånting bra med den här jävla dagen iallafall. tänkte skriva lite snabbt innan jag sätter igång med historian. ska bli klar innan jag går och lägger mig, spelar ingen roll om klockan står på 04:00 så ska jag göra klart. och så äre med det. imorgon väntas först skola, sen ska jag till julia och mysa där med tjejerna. blir gott käk, ansiktsmask och doppade jordgubbar. ska bli så jäkla skönt med helg, slippa stressen en stund. dock har jag fullt upp, men det är mycket roligheter så det gör inget. nej nu måste jag sätta igång så jag blir klar nån gång, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0