ge mig HM

okej, nu sitter jag här och drömmer mig bort på hm:s hemsida igen. resulterade i 13 artiklar, sen tog ja bort till 6 st. haha blir ju ledsen, har inte handlat nånting nödvändigt på två månaders tid.. orkar inte med mig själv ibland alltså. MEN ANNARS DÅ? har ju som sagt spenderat min dag med ellen. sen skulle ja greja med julias blogg men då hon inte varit inloggad blev det svårt. så jag har ännu inte ändrat en enda siffra eller bokstav i hennes kodmall. menmen, vad gör det om tusen år.
är iallafall skittrött. vill sova, men känns så onödigt när jag börjar så sent imorgon. måste se bb också, tror det kommer bli king idag så. h a h a ne nu äre dags och sluta. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0