hos baby

god natt folk. halvligger i gokakans säng och klickar mig runt lite. vi åkte och köpte lite mat och satt oss mot vattnet och käkade lite, sen gick vi runt på hela kyrkogården i evigheter innan vi for hem. men insåg precis när vi skulle åka att jag tappat nyckeln nånstans, jäkligt duktig. jag gick en liten sväng men gav upp och lämnade DJ på kyrkogården medan jag gick hem och hämtade extranyckeln. en väldigt jobbig tripp måste ja få tala om. kom tillbaka och åkte hem hit. har knäppt säkert 300 kort på kvinnan och skrattat i mängder. haft jäkligt kul helt enkelt. imorgon står alarmet på halv tolv då ja ska hem och duscha, fixa mig, och sen gå över till broder som ska firas. så nu slår vi på en rulle innan vi sover några timmar.
SKA BLI GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0