home

hejsan! sitter i soffan i underkläderna och försöker hitta orken till att klä på mig och åka till pappa. har redan packat alla väskor, vikt tvätt och hängt upp ny tvätt. sen hamnade jag här i soffan, blev skittrött och skulle helst vilja sova resten av veckan. men det har ja inte tid med eller. skulle egentligen stå för Ulaget ikväll, men matchen blev inställd. så jag ska nog bara vara med ellen och sen jennifer.

kom hem från stockholm och kryssningen igår strax efter elva. hatar att åka bil när man blir så rastlös, men det är helt klart värt det. har alltid så jäkla kul när vi åker, önskar jag bodde i stockholm så man kunde ta en sista minuten en gång i veckan. hade varit hur grymt som helst ju! men vi hade iallafall skitkul. klev på båten, handlade lite i taxfreen, fixade oss, sen satte vi oss vid dansen och för att kortfatta denna kryssning, så dansade vi hela natten, var lite här och där, träffade roligt folk, dansade mer, visade lite sundsvallsmoves (haha ;)) träffade mer roligt folk, dansade ännu mer. och vid fem kom vi till hytten igen, somnade runt halv sex. och dagen efter är som vanligt, man äter lite, sitter och gör ingenting i princip, går på taxfreen, ligger i hytten, är skittrött, sen var vi framme och for hemåt igen. älskade galaxy alltså, haha hejdå

/ kommer lite bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0