vinst

Hej, har skitbråttom för cold case börjar om 7 minuter. Får inte missa!

Kinamaten satt väldigt fint, sen blev jag upphämtad av Betty och åkte på samling. Solen sken och det var kokhett, bra lökigt. Men vad gör det när man vinner med 10-0???? Gör då fan ingenting. Är sjukt nöjd med den här matchen, och det är inte ofta jag är det alltså. Alla var grym och det var skitroligt. Nä nu är jag lycklig kan ja lova, det är såna här gånger man älskar fotboll. Helt klart.

Men nu måste jag kila, alarmet står på 06:00 imorgonbitti och jobbkläderna ska på för ännu en vecka. Tre veckor kvar, sen skola. Jag bryr mig inte om att jag kommer vara döless vissa gånger, för just nu mår jag skitbra och älskar mitt liv. Har världens finaste människor runt omkring mig, det slår allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0