motherlover

Tjabba. Sitter i soffan och lyssnar på musik. Är mätt av Jennifers popcorn, är också trött men orkar inte gå upp och sova. Men det kommer. Vi fick iallafall främmande förut, käkade grillat och sen efterrätt på det. Sen for jag bort till Jennifer, vi gjorde ingenting alls. Pratade på om allt möjligt, det är i sin vanliga ordning helt enkelt.

Imorgon väntas den sista seriematchen innan uppehållet, det är en viktig match så jag hoppas att vi vinner. Annars kommer jag bli skitsur, haha. Ber till nån sorts gud nu att vi ska vinna, fast att jag inte tror på gudar. Tror inte på nånting ja eller, ne gör fan inte de.
-
Svarar lite på Hanna Eks kommentar också ; Absolut ingen fara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0