min sköna

Vaknade med ett väldigt fint mms av Jens, "När flyttar du in?" ↓

Haha.. Så snart beger jag mig bort till moder jord och hjälper till att spika i sista spikarna innan vi målar min lilla pärla. Hihi fantastiskt.

Sen när jag loggade in här, såg jag mina nya kommentarer. Maddes va fina, taxi för dom! Och ja, förhoppningsvis hinner vi med det! :) Sen såg jag Jennifers........ "Haha bara så du vet, vi börjar skolan den 22/8, det innebär att du inte alls får någon vecka ledigt efter att du jobbat :P" JAHAJAAAA. Va kul då. Haha detta är alltså mina sista dagar i ledighet. Känns ju väldigt tråkigt. Menmen.


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad är det för något ni bygger? :):):):))

2011-07-23 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0